Medlemstilfredshedsundersøgelse

Medlemmernes tilfredshed er vigtig for os

Læs siden op

Din Faglige A-kasse gennemfører medlemstilfredshedsundersøgelse

Din Faglige A-kasse blev oprettet den 1. januar 2021. Nu - efter godt et år - vil Din Faglige A-kasse gerne have en pejling på, hvordan du og alle de andre medlemmer oplever den service og vejledning, I får. Derfor kan du i den kommende tid blive kontaktet på mail af analysebureauet Ennova på vegne af Din Faglige A-kasse. Undersøgelsen vil blive brugt til at forbedre medlemsservicen på de områder, der er vigtige for medlemmerne.

Medlemmernes tilfredshed er vigtig

Det overordnede formål med undersøgelsen er at hjælpe Din Faglige A-kasse til at blive klogere på, hvordan den bedst imødekommer dine og andre medlemmers behov og leverer høj kvalitet og service. Derfor er alle medlemmers mening meget vigtig, og vi håber, at du vil svare hvis du får en mail fra Ennova.

Din Faglige A-kasse har ca. 40.000 medlemmer som tidligere typisk var medlem af Byggefagenes A-kasse eller El-Fagets A-kasse. Målet med etableringen af Din Faglige A-kasse var at sikre en stærk a-kasse, der også i årene fremover leverer moderne medlemsservice og god vejledning baseret på dit fag.

Besvarelse af spørgeskemaet

Alle medlemmer, hvor Din Faglige A-kasse er i besiddelse af mailadresser, bliver inviteret til at deltage undersøgelsen. Invitationen fra Ennova indeholder et link til spørgeskemaet. Deltagelse i undersøgelsen er frivillig og naturligvis helt anonym. Vi vil gerne sige tak til dem, der gennemfører undersøgelsen, ved at trække lod om 20 gavekort til 2 biografbilletter.

Hvis du har spørgsmål til undersøgelsen, er du velkommen til at kontakte Din Faglige A-kasse på kontakt@fa-k.dk. Hvis du oplever problemer med spørgeskemaet, er du velkommen til at kontakte Ennova på akasseBM@ennova.com.


Relateret nyheder